από τον Δημήτρη Μπεκιάρη

Η Google δαπάνησε το 2017 τα περισσότερα χρήματα από κάθε άλλη εταιρεία για να επηρεάσει τις αποφάσεις της Ουάσιγκτον

Google

Google

Τετάρτη, 24 Ιανουάριος 2018 16:43

Για πρώτη χρονιά το 2017 η Google δαπάνησε περισσότερα χρήματα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, πάνω από 18 εκατομμύρια δολάρια (αύξηση 17% έναντι του 2016), για να επηρεάσει μέσω λόμπινγκ τις αποφάσεις της Ουάσιγκτον.

Είναι επίσης η πρώτη φορά που μια τεχνολογική εταιρεία έδωσε τα περισσότερα χρήματα για λόμπινγκ από το 1998 που άρχισε η επίσημη καταγραφή των σχετικών δαπανών από μεμονωμένες εταιρείες. Παραδοσιακά το πιο έντονο επιχειρηματικό λόμπινγκ έκαναν πάντα οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, ενέργειας και άμυνας. Οι AΤ&T, Boeing και Comcast συμπλήρωσαν την κορυφαία τετράδα του λόμπινγκ πέρυσι.

Η Google μοίρασε χρήματα αριστερά-δεξιά για να διαμορφώσει προς το συμφέρον της τις αποφάσεις του Λευκού Οίκου, του Κογκρέσου και των ομοσπονδιακών υπηρεσιών σε διάφορα θέματα, από τη μετανάστευση και τη φορολογία έως την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία και τη διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Τα σχετικά στοιχεία του αρμόδιου Γραφείου της Γερουσίας των ΗΠΑ, που καταγράφει τις δαπάνες για λόμπινγκ, σύμφωνα με την «Ουάσιγκτον Ποστ», δείχνουν ότι η Google δεν είναι η μόνη τεχνολογική εταιρεία που, κατά τον πρώτο χρόνο της προεδρίας Τραμπ, αύξησε σημαντικά τις σχετικές δαπάνες για την άσκηση παρασκηνιακής πίεσης και επιρροής.

 

 

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο Periodista.gr, αποδέχεστε τη χρήση Cookies Αποδοχή