από τον Δημήτρη Μπεκιάρη

Ουαί υμίν... Κουρτάκηδες και ΣΙΑ υποκριτές - Το... αξέχαστο πάρτι των εκατομμυρίων ευρώ - Όλα τα στοιχεία (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Γιάννης Κουρτάκης με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Ο Γιάννης Κουρτάκης με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Σάββατο, 22 Σεπτέμβριος 2018 13:37

Μόνο ως τεράστια πρόκληση μπορεί να εκληφθεί το σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Παραπολιτικά», του καλού φίλου του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, Γιάννη Κουρτάκη, σε βάρος της ΕΡΤ. Σε συνέχεια της άθλιας επίθεσης που δέχεται ασταμάτητα η δημόσια τηλεόραση από τη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, η εφημερίδα επιρροής του Βαγγέλη Μαρινάκη, του καθοδηγητή της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας, αναμασά και αναμεταδίδει την άθλια προπαγάνδα περί κόστους της ΕΡΤ, αναλύοντας, δήθεν, πόσο επιβαρύνει τον Έλληνα. 

Υποκρισία και πρόκληση. Γιατί; Υποκρισία, διότι αυτοί που έχτισαν καριέρες με δημόσιο χρήμα δεν δικαιούνται να μιλούν για την ΕΡΤ. Πρόκληση, διότι για το κόστος της δημόσιας τηλεόρασης κόπτεται η εφημερίδα του Γιάννη Κουρτάκη, που σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας είχε πάρει έναν σκασμό λεφτά από το ΚΕΕΛΠΝΟ (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ). 

ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΚΕΕΛΠΝΟ

Δείτε αναλυτικά: 

Υποκρισία και πρόσκληση διότι ο Γιάννης Κουρτάκης, ο στενός φίλος του Βαγγέλη Μαρινάκη, την εποχή που ήταν στο ραδιόφωνο του Δήμου Αθηναίων, στον 9,84 έπαιρνε, παράλληλα με τις υπόλοιπες δραστηριότητές του, 2255 τον μήνα για ωριαία εκπομπή Δευτέρα- Πέμπτη με τον Χρήστο Ράπτη, ναι, τον γνωστό, του iefimerida.gr. 

Αλλά ας μην κρυβόμαστε. Δεν είναι μόνο ο Κουρτάκης και η εφημερίδα «Παραπολιτικά». Όλο το δημοσιογραφικό σύστημα, όλος ο κόσμος των Media που πολεμά με λύσσα την ΕΡΤ, οι υποστηρικτές του «Μαύρου» που έριξε η κυβέρνηση Σαμαρά στη δημόσια τηλεόραση το 2013, σιτίστηκαν επί πάρα πολλά χρόνια από τη δημόσια τηλεόραση (Διαβάστε το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Δημήτρη Μπεκιάρη που είχε προκαλέσει σάλο το 2013 ΕΔΩ). 

Προσέξτε κάτι άλλο. Δείτε ποιοι είναι σήμερα οι πιο σφοδροί επικριτές της δημόσιας τηλεόρασης. Δείτε ποιοι θέλουν να κλείσει η ΕΡΤ. Ο Κωνσταντίνος Ζούλας, ο Γιάννης Λοβέρδος, ο Μπάμπης Παπαπαναγιώτου και τα άλλα τα παιδιά (Διαβάστε ΕΔΩ). Τι τους συνδέει όλους αυτούς; Μα πως την εποχή που στην ΕΡΤ γινόταν το μεγάλο πάρτι, επί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, εκείνοι δούλευαν στη δημόσια τηλεόραση. 

Η περίπτωση δε του Ζούλα, μιας και εργάζεται πλέον στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Νέα Δημοκρατία, έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον. 

Θα θυμίσουμε τι είχε γράψει μεταξύ πολλών άλλων σε ανακοίνωσή της η ΠΟΣΠΕΡΤ: «Η οικογένεια Ζούλα, αδέλφια, παιδιά, πέρασαν από την ΕΡΤ την περίοδο της ρεμούλας, της ρουσφετολογίας, της αδιαφάνειας κλπ και σήμερα καθυβρίζουν τους εργαζόμενους και διασύρουν την ίδια, δίνοντας μάλιστα και συμβουλές που οι ίδιοι δεν εφάρμοζαν όταν «αξιοκρατικά» όλοι τους προσέφεραν τις «υπηρεσίες» τους από διάφορα πόστα, με ειδικά μισθολόγια, πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ ή και εκατοντάδων ανά έτος. Ο κ. Ζούλας προσπαθεί να ξεχωρίζει λεκτικά απ’ όλους τους άλλους, αλλά δυστυχώς ακολουθεί την ίδια τακτική απαξίωσης της ΕΡΤ, για τον ίδιο σκοπό».

Θέλετε και κάτι ακόμη πιο εξωφρενικό; Ο Κωνσταντίνος Ζούλας που λυσσά και ρίχνει λάσπη στην ΕΡΤ, την εποχή που δούλευε παράλληλα στη δημόσια τηλεόραση, αλλά και στην Καθημερινή, εργαζόταν και στο ραδιόφωνο του Δήμου Αθηναίων, στον 9,84 και έπαιρνε 3.200 ευρώ για να παρουσιάζει ωριαία εκπομπή πέντε ημέρες την εβδομάδα. Δεν χόρταιναν χρήματα οι Ζούλες δηλαδή. Πόσο κόστιζε ο Κωνσταντίνος Ζούλας στην ΕΡΤ; 120.000 ευρώ παρακαλώ. Και 324.000 ευρώ ο Δημήτρης Οικονόμου του ΣΚΑΪ που σήμερα κουνά το δάχτυλο στην ελληνική κοινωνία για λογαριασμό του αφεντικού του, του Αλαφούζου, ο οποίος επίσης λυσσά κατά της δημόσιας τηλεόρασης. 

Και μιας και αναφέραμε τον Γιαννάκη τον Αλαφούζο, ας πάμε πίσω, στο έτος 2006. Διαβάστε μία ιστορία που υπάρχει σε δημοσιεύματα της εποχής και η οποία θα μπορούσε να είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, αλλά δυστυχώς δεν είναι.

Αντιγράφουμε λοιπόν από την εφημερίδα «Έθνος»:

«…ο Γιάννης Αλαφούζος επέστρεψε και η ευκαιρία που αναζητούσε για να δραστηριοποιηθεί στην τηλεόραση παρουσιάστηκε το 2004, όταν εξαγόρασε τον σταθμό Smart TV (πρώην TV Πειραιάς), ο οποίος εξέπεμπε πρόγραμμα στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά και του Λεκανοπεδίου, και το λογότυπο ΣΚΑΪ επανεμφανίστηκε στις τηλεοπτικές οθόνες.

Την 1η Απριλίου 2006, όμως, το κανάλι άλλαξε συχνότητα και άρχισε να μεταδίδει πρόγραμμα από την ενεχυριασμένη στην Αγροτική Τράπεζα συχνότητα του τότε καναλιού Seven, συμφερόντων Γιώργου Μπατατούδη. Χρήζει προσοχής μια μικρή λεπτομέρεια, που όμως έχει τη σημασία της. Η επιχειρηματική συμφωνία, όπως ανέφεραν εφημερίδες της εποχής, χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα πιο σοβαρά εκδοτικά σκάνδαλα επί διακυβέρνησης Καραμανλή. Και αυτό διότι τα εν λόγω δημοσιεύματα εμφάνιζαν τον κραταιό εκείνη την εποχή κυβερνητικό εκπρόσωπο, Θόδωρο Ρουσόπουλο, να έχει καταλυτικό ρόλο στην επίτευξη της συμφωνίας, αλλά και διότι στον σταθμό του τότε υπόδικου Μπατατούδη (για μετοχές-"φούσκες") είχε επιβληθεί οριστική διακοπή λειτουργίας από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, που σηματοδοτούσε και την επιστροφή της συχνότητας στο Δημόσιο».

Πως λέγεται αυτό που διαβάσατε; Διαπλοκή και μάλιστα βαρβάτη. Σήμερα ο Θοδωρής Ρουσόπουλος, πάντως, αρθρογραφεί στα ΜΜΕ που ελέγχει ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Τότε έδινε... άδειες στον Αλαφούζο.

Καταλάβατε τώρα ποιοι επιτίθενται στην ΕΡΤ; Καταλάβατε ποιοι δεν θέλουν ισχυρή την δημόσια τηλεόραση; Καταλάβατε ποιοι την θέλουν κλειστή; Εκείνοι που τους κόπηκε η μάσα. Εκείνοι που έχουν του χεριού τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και δεν θέλουν αντικειμενική τηλεόραση. Εκείνοι που χρεοκόπησαν τη χώρα τρώγοντας τα χρήματα του ελληνικού λαού. 

Η ΕΡΤ, όμως, σήμερα είναι όαση μέσα στο περιβάλλον της τηλεοπτικής παρακμής. Και εκτός αυτού, είναι κερδοφόρα. Είναι η πρώτη φορά που έχει διαθέσιμα χρήματα για να αναπτυχθεί καθώς τα προηγούμενα χρόνια ένα μεγάλο ποσό το επέστρεφε στον κρατικό προϋπολογισμό, εφάρμοσε πρώτη την υβριδική τηλεόραση, μπαίνει στην ελληνική μυθοπλασία, στηρίζει σε μεγάλη κλίματα τον ελληνικό αθλητισμό και στο τέλος, οι ιδιωτικοί σταθμοί, όπως ο ΣΚΑΪ της κλέβουν και την εικόνα. Η δημόσια τηλεόραση είναι παντού. Είναι εκεί που δεν βρίσκονται οι άλλοι και στο τέλος οι άλλοι, οι φίλοι του Μητσοτάκη, της παίρνουν την εικόνα.

Και κάτι ακόμη: Όπως μάθαμε πρόσφατα από στοιχεία που ήρθαν στο φως η ΝΔ στοιχίζει περισσότερο από όλα τα άλλα κόμματα για την κάλυψη των δραστηριοτήτων της από την ΕΡΤ (Διαβάστε αναλυτικά ΕΔΩ).

(συνεχίζεται...)

Δείτε τώρα και το ΒΙΝΤΕΟ που ακολουθεί

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο Periodista.gr, αποδέχεστε τη χρήση Cookies Αποδοχή