από τον Δημήτρη Μπεκιάρη

«Βυθίζεται» ο τζίρος στην ελληνική τηλεόραση

«Βυθίζεται» ο τζίρος στην ελληνική τηλεόραση
Τετάρτη, 04 Δεκέμβριος 2019 11:31

Τεράστιο το αδιέξοδο για την ελεύθερη τηλεόραση, σύμφωνα με το typologies.gr.

H αγορά που κάποτε συγκέντρωσε 800 εκατ. ευρώ από διαφήμιση έχει υποχωρήσει στα 280 εκατ. ευρώ, ενώ τα έξοδά της την προηγούμενη χρονιά, το 2018, αυξήθηκαν στα 360 εκατ. ευρώ

Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους πέντε αδειοδοτημένους σταθμούς (Alpha, Star, ANT1, ΣΚΑΪ, Open) θα είναι ιδιαιτέρως σκληρός, καθώς καταγράφονται σημαντικές απώλειες προς το εξωτερικό εξαιτίας της λειτουργίας των ψηφιακών πολυεθνικών.

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο Periodista.gr, αποδέχεστε τη χρήση Cookies Αποδοχή